Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ

Παίζω με αινίγματα

Τα αινίγματα είναι μια δραστηριότητα που είναι αγαπητή στα παιδιά και κάνει τη μάθηση πιο ελκυστική. Έτσι λοιπόν, μάθαμε τη λειτουργία κάθε υλικού της τάξης με διασκεδαστικό τρόπο Τα παιδιά καλούνται να μαντέψουν για ποιο υλικό μιλά το αίνιγμα και να το κατονομάσουν, να το αγγίξουν, να το βρουν μέσα στην τάξη.

1. Στο σχολείο για να πας πρέπει εμένα να κρατάς!
    Κρύβω μέσα μου εγώ του σχολειού το θησαυρό! Είμαι...(η Τσάντα)

2. Γράμματα, γραμμούλες, σχέδια, αριθμούς
    στο χαρτί θα κάνεις αν εμένα πιάνεις! Είμαι...(το Μολύβι)

3. Κομμάτι, κομματάκι ενώνεις ταιριαστό
    και πίνακα ωραίο φτιάχνεις στο λεπτό! Είμαι... (το Παζλ)

4. Ξύλινα ή πλαστικά τα βάζεις πάνω κάτω στη σειρά
    και φτιάχνεις στο λεπτό από ουρανοξύστη μέχρι φορτηγό! Είμαστε...(τα τουβλάκια)

5. Σε ταξιδεύει σε χώρες μαγικές
    όταν το διαβάζεις ζεις χίλιες ζωές! Είμαι.... (το Παραμύθι, το Βιβλίο)

6. Το λάθος εξαφανίζω στη στιγμή πάνω στο χαρτί,
    κι έτσι κανένας δε θα πάρει χαμπάρι αφού το λάθος το έχω πάρει!Είμαι... (η Γόμα)

7. Χρώματα εδώ χρώματα εκεί με μας μαθαίνεις καλή ζωγραφική! Είμαστε...
    (Μαρκαδόροι και ξυλομπογιές)

8. Σε δυσκολεύω στην αρχή, κόψε εδώ και κόψε εκεί, αλλά με μένα μπορείς
    το χαρτί να μεταμορφώσεις και να φτιάξεις στη στιγμή
    ότι έχεις φανταστεί! Είμαι...(το Ψαλίδι)

9. Βρόμικος είμαι όταν είναι άσπρος.
    Καθαρός όταν είμαι μαύρος! Είμαι...(ο Πίνακας)

10. Ψηλόλιγνοι είμαστε χορευτές, κοκκινομύτες ή ότι θες
     χορεύουμε πάνω στο χαρτί, δίνουμε ζωή στο καθετί! Είμαστε...(οι Ξυλομπογιές)

11. Τρεις, τρεις με πιάνουν και γεννώ
     μαύρα τα κάνω τα παιδιά που πίσω μου τα' αφήνω! Είμαι...(το Μολύβι)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου