Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΘΑ 'ΘΕΛΑ

Θα 'ΘΕΛΑ...


Τι θα ήθελα να ζωγραφίσω πάνω στο χαρτί;... πάτησε εδώ

- Το ποίημα διαβάζετε και τα παιδιά απαντούν σε ερωτήσεις.(τι θα ήθελες να αλλάξεις εσύ, γιατί διάλεξε αυτά τα ζώα, από ποια άλλα ζώα θα μπορούσε να δανειστεί κάτι κλπ)
- Στη παρεούλα υπάρχουν εικόνες ζώων και τα παιδιά βάζουν στην άκρη τις εικόνες εκείνες που αναφέρονται στο ποίημα.


-Τα ζώα τα συγκεκριμένα μπαίνουν στη σειρά και μέσα στο κλουβί κρύβεται ένα. Ποιο είναι; Μπορείς να το βρεις; Αν δυσκολεύεται του δίνουμε ως βοήθεια, στοιχεία από το ποίημα. (η μύτη του μυρίζει το σουβλάκι και γίνεται καλαμάκι)


- Μπορείς να διαλέξεις χαρακτηριστικά από άλλα ζώα για να φτιάξεις τον καινούριο σου εαυτό;
(κεφάλι αλόγου, ουρά ψαριού, σώμα πάπιας, μύτη γουρουνιού, αυτιά καμηλοπάρδαλης, πόδια δεινοσαύρου, χέρια πιγκουίνου). Η επιλογή τους σχεδιάζεται στον μαυροπίνακα και το αποτέλεσμα είναι διασκεδαστικό.


Η δραστηριότητα αυτή συνεχίζεται με τα παιδιά να εργάζονται ομαδικά. Σε κάνσον σχεδιάζουν και ζωγραφίζουν με νερομπογιές τα "θέλω" του μικρού παιδιού. Η τελική εικόνα έκανε τα παιδιά να πουν: "Κυρία είναι αστείο αλλά όχι ωραίο"

Αν δεν ήμουν εγώ... με τη φαντασία προχωρώ.





Σιγοψιθυρίσαμε και τραγουδήσαμε το "Εγώ είμαι εγώ"

Μια βαλίτσα παράξενη, μικρή
που έχει κάτι απ' τον δικό μου εαυτό,
αυτά που προτιμώ και αυτά που δεν αγαπώ.

Πατρόν ατομικής εργασίας:











                                                                                    

1 σχόλιο: